Då fyller vi bussen till Vilselöpet !
Finns fortfarande gott om plats på bussen till Vilselöpet nu på lördag 18/4.
Barn och ungdomar reser kostnadsfritt och vuxna betalar 70 kr.
Efter tävlingen går resan till den väntande pizzabuffén !
Se mer info i inbjudan.
Länkar: Inbjudan
För att läsa fler och äldre nyheter - gå till Arkivet.
|
|