Nu är det möjligt att anmäla sig.
Vi har nu öppnat för anmälningar på Eventor, till våra tävlingar i Kristi Himmelfärdshelgen.
I samband med anmälning går det även att förboka fältluncher till deltagare och ledare.
Länkar: SM-sprint 16/5
,
Ronnebykaveln 17/5
För att läsa fler och äldre nyheter - gå till Arkivet.
|
|