OL-bana Ronneby 22-28 december
Banorna från nattcupen hänger kvar ute till och med 28 december. Det är små reflexskärmar, så de funkar både för dag- och nattorientering. För kartor och mer info se under Läs mer.
Kartor finns att hämta i vår carport på Skärmvägen 18.
Brukshundklubben har ett större nysått område i nedre delen till mitten av sin öppna gräsyta. Denna delen är absolut förbjuden att beträda.
Tänk på att vi inte har synkat med Brukshundklubben för parkering där efter nattcupen, men det finns antagligen plats för enstaka fordon. Det går också att parkera vid Risanäs skolmuseum.
Kort: 2,7 km
Mellankort: 3,6 km
Mellan: 5,7 km
Lång: 8 km
Välkomna!
Länkar: Info om nattcupen
För att läsa fler och äldre nyheter - gå till Arkivet.
|
|
|
 |
|